maandag 30 september 2013

Review: Lip balm stick van Hema!

Catrice, NYC, Etos, Hema, Bourjois maar ook Nars of Elf heeft ze. Ze hebben verschillende namen en ik heb het vandaag over de Hema lip balm stick. Clinique is er mee begonnen en de goedkopere merken volgen. De stick geeft je lippen een mooi natuurlijke kleurtje en verzorgen ze gelijk. Kijk mee wat ik van de Hema stick vind.



 De lip balm sticks van Hema zijn er in 4 verschillende kleuren. Ze hebben geen nummers of namen wat ik zelf erg jammer vind. De stick zijn erg romig waardoor ze makkelijk aanbrengen. Ze plakken wel erg waar ik persoonlijk niet erg van hou. Na een tijdje trekken ze een beetje in en gaat het plakkerige weg. Ze blijven lang zitten en verzorgen je lippen echt goed.

Mijn lippen zijn redelijk gepigmenteerd. 

Mijn lippen worden goed bedekt door de lip balm. De perzik kleur valt erg roze uit. Wat ik persoonlijk erg mooi vind. Maar het is vaak bij dit soort stiks. Dus als je in de winkel staat houd daar rekening mee.

Deze dike potloden kan je met het zilveren gedeelte aan de achterkant uitdraaien. De punt verandert wel na gebruik van tijd. Je kan ze niet slijpen maar als je graag de potloden puntig wil hebben kan je ze wel een aantal keer door je handpalm rollen tot er weer een punt aan komt.

Erg goede sticks voor de prijs die je er voor betaald. De sticks kosten 3,50 per stuk. Dus wil je zo'n stick proberen is dit een goede aanrader. 

Heb jij al vaker zo'n stick geprobeerd? Laat het me weten in de comments!

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's